poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kartka z tagiem / A tag card

   W kolejnej kartce postanowiłam użyć taga. Znalazłam gotowy czarny, błyszczący tag, który zainspirował mnie przy tworzeniu kartki. Głównym elementem został wizerunek róży, który przykleiłam na czarne tło, a całość pokryłam Glossy Accents. W tle użyłam ozdobnego papieru w drobne róże utrzymując całość w ciemnej, czerwono-czarnej tonacji.

   In my next card I decided to use a tag. I found one that was black and shiny and it has inspired me, when making this card. The main element is a rose image, that I put on the black background and covered it all with Glossy Accents. In the background of the card I used some pattern paper with rose design, keeping it all in dark colours, mostly black and red.










Pracę zgłaszam do wyzwania AltairArt

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie kilorystyczne. Dosyć odważne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Praca z tagiem na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Praca z tagiem na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń