środa, 6 kwietnia 2016

To dziewczynka! / It's a girl!

    Różowe kartki z okazji narodzin dziecka. Wykorzystałam mój stary stempel na dwa różne sposoby.
   W pierwszej kartce wizerunek dziecka odbiłam na zwykłym papierze, pokolorowałam kredkami i przykleiłam na różowe tło. Ozdobiłam go Wink of Stella oraz różowym Liquid Pearls od Ranger.

   Pink cards for newborn baby girl. I used my old stamp in two different ways.
   In first card I stamp the image on regular white paper, coloured it with pencils and then glue it to pink background. I decorated it with Wink of Stella pen and some pink Liquid Pearls from Ranger.










   W drugiej kartce stempel odbiłam na specjalnym papierze do farb wodnych, a wizerunek dziecka pokolorowałam używając farb wodnych i Distress Inks.

  In the second one I used the watercolour paper and coloured the stamped image with some watercolours and Distress Inks.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz