niedziela, 10 kwietnia 2016

Otwarte serce / Open heart

   Niesamowity stempel z kolekcji Mirabelle od Santoro zainspirował mnie do stworzenia kolejnej kartki. Odbity wizerunek pokolorowałam kredkami i ozdobiłam odrobiną Wink of Stella i Glossy Accents. Przykleiłam go do panelu stworzonego przy pomocy folderu do embossingu, gdzie wypukły wzór pomalowałam czerwonym tuszem. Całość przykleiłam na tło z papieru w róże i ozdobiłam wstążkami i cekinami.

The amazing stamp from Mirabelle collection from Santoro inspired me to create a new card. I coloured the stamped image with pencils and decorated it with a little bit of Wink of Stella and Glossy Accents. I attach it to the panel made by using embossing folder and them colouring the raised areas with red ink. I glued the whole piece to some rose pattern paper and decorated it with ribbons and sequins.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz