sobota, 25 czerwca 2016

Motyle / Watercolour butterflies

   Kolejne proste kartki wykonane przy pomocy stempli i Distress Ink, z wykorzystaniem ich niezwykłych właściwości. Na początku zmoczyłam papier i odbiłam stempel używając Tattered Rose oraz Picked Raspberry. Wizerunek rozmył się, tworząc ciekawy efekt. Dodałam do tego nieco przypadkowych rozprysków ciemniejszej farby i kryształki.

   Another Simple cards made using stamps and Distress Inks, using it's unusual features. First, I wet the paper and then stamped butterflies using Tattered Rose and Picked Raspberry inks. The image is unclear, creating and interesting effect. I added some splatter with darker paint and crystals.



   Przy drugiej kartce użyłam mniej wody, przez co wizerunek motyla jest bardziej wyraźny. Tusz z konturu rozprowadziłam na całe skrzydła, a na ciało motyla dodałam jaśniejszy tusz.

   While making the second card I used less water, making the butterfly more clear. I spread the ink from the stamped image for the whole wings with a waterbrush, and added some lighter ink for the butterfly's body.



2 komentarze: