niedziela, 19 czerwca 2016

Vintage roses

   W końcu wykorzystałam mój ulubiony zestaw stempli, który kupiłam już kilka miesięcy temu- Vintage Roses od Altenew. Nie posiadam zbyt wielu tuszy, dlatego przez długi czas wzbraniałam się z wykorzystaniem stempli, które wymagają kilku pasujących do siebie odcieni tuszu.
   Stample z kolekcji Vintage Roses, jak większość zestawów stempli od Altenew, należy odbić jeden na drugim tworząc piękny wizerunek kwiatu. W tej kartce postanowiłam wykorzystać Distress Inks w kolorach Tattered Rose oraz Picked Raspberry. Tło pomalowałam tuszem w odcieniu Shabby Shutters, używając go jak farby wodnej. Całość ozdobiłam koronką, wstążkami i dużą ilością kryształków.

   I finally used my favourite stamp set, which I bought a few months ago.- Vintage Roses from Altenew. I don't own a lot of inks and that's why for a long time I didn't use the stamps that require two or three matching inks.
   Vitage Roses stamps, like most of the Altenew stampsets is a layering stampset, where you have to stamp a few stamps on top of each other to create a beautiful image. In this card I decided to use Distress Inks in Tattered Rose and Picked Raspberry. The background is painted with Shabby Shutters Distress Ink, which I used as watercolour paint. I decorated the card with lace, ribbon and some gems.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie:



oraz

3 komentarze:

  1. ciekawie wyszło - koronka ładnie dopełnia całość - dziękuję za udział w ścinkowym wyzwaniu - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło :) też mam te stemple, ale jeszcze nie odważyłam się ich użyć :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń