wtorek, 7 czerwca 2016

Różana kartka / Love card with roses

   Kartka z różami. W końcu wykorzystałam papier w róże od Santoro Mirabelle, który prześladował mnie od dłuższego czasu. W roli głównej po raz kolejny stempel z różą, który tym razem pokolorowałam kredkami, przykleiłam na tło z ozdobnego papieru w maleńkie różyczki, a następnie pokryłam Wink of Stella i Glossy Accents, aby upodobnić go do róż w tle kartki. Całość ozdobiłam kilkoma rodzajami kryształków.

   Card with roses. I finally used roses pattern paper from Santoro Mirabelle. I used again my rose stamp as a main element. This time, I coloured it with pencils, glued to the pattern paper with tiny roses, and coated with Wink of Stella and Glossy Accents to make it more similar to the roses in the background. I decorated the card with a lot of different crystals.





2 komentarze: