piątek, 3 czerwca 2016

Shaker na urodziny / Shaker card for a birthday.

   Kartka, którą zrobiłam dla córeczki znajomych na pierwsze urodziny. Najpierw wycięłam ramkę, a później pomalowałam ją razem z wewnętrznym panelem przy pomocy tuszy Distress Ink w kolorach Tattered Rose, Picked Raspberry i Shaded Lilac. Na wewnętrznym panelu odbiłam kilka motyli. Następnie stworzyłam shaker, czyli podkleiłam ramkę kawałkem specjalnego przezroczystego plaskitu, a następnie do tylnej strony przykleiłam nieco mniejszą ramkę z specjalnej pianki. Następnie wnętrze ramki wypełniłam cekinami i brokatem, a potem przykleiłam tylny panel i bazową kartę, zamykając shaker. Front kartki ozdobiłam ręcznie wycinaną jedynką, a także kwiatami i kryształkami.
   A card that I made for my friends' daughter for her first birthday. First I cut a frame and inked it together with my background piece using Distress Inks in Tattered Rose, Picked Raspberry and Shaded Lilac. I stamped some butterflies on the background. Next, I created the shaker by gluing a piece of acetate to the back of the frame. Then, I glued a bit smaller frame made from craft foam. Inside the foam frame I put a lot of glitter and sequins and closed the shaker by adding the background piece and the plain card. I decorated the front of the shaker with huge number one, some flowers and crystals.





1 komentarz:

  1. This is an adorable card! I especially like the little kitty on the bottom.

    OdpowiedzUsuń