środa, 10 czerwca 2015

Praca

Życie w UK nie jest łatwe, ani tanie. Szczególnie w Londynie. Niestety, spędza się 6-8 godzin w pracy (czasami 10-12), a kolejne 2-3 godzinny dziennie traci się na dojazdy do centrum z oddalonych dzielnic, gdzie można znaleźć niższe ceny wynajmu pokoi. Bo zazwyczaj wynajmuje się jedynie mały pokój przy jakieś rodzinie, albo w domu, który trzeba dzielić z 4-8 innymi osobami najróżniejszej narodowości. Na szczęście ten etap mam już za sobą i aktualnie wynajmuje domek razem z trójką znajomych.
Ponieważ robieniem kartek zajęłam się dopiero 2,5 roku temu, z czego może od roku traktuje to zajęcie w miarę poważnie, musiałam oczywiście poszukać innego źródła zarobków. Niestety, nikt nie zgodzi się płacić za czytanie książek i śnienie na jawie. Dlatego zdecydowałam się poszukać pracy w coffee shopie. Wydawało mi się to ciekawe, a wzory wykonywane na kawie nazywanej flat white nadawały jej nieco artystyczny charakter.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz