sobota, 27 czerwca 2015

Wielki kwiat / Big Flower

   W kolejnych dwóch kartkach dla Fundacji wykorzystałam kwiat wycięty przez X-cut przy pomocy Sizzix Bigz die nazywanej Flower, Petal Power. Wyciełam pojedyncze listki, które po połączeniu utworzyły wielki element, zajmujący niemal całą kwadratową kartkę. Dlatego postanowiłam rozdzielić go na dwie osobne kartki.
   Główny element obu kartek stanowił identyczny element- połówka kwiatu. Nie chciałam jednak, aby były do siebie zbyt podobne. Jedną z kartek ozdobiłam błyszczącymi kryształkami i gwiazdkami, a krawędzie płatków pomalowałam Distress Stickles. Stała się przez to błyszcząca i nowoczesna. Drugiej natomiast nadałam bardziej elegancki charakter używając matowych, perłowych ozdób. Płatki kwiatu ozdobiłam tym razem przy pomocy Liquid Pearls od Ranger (White Opal).
  Obie kartki, mimo widocznego podobieństwa, mają różny charakter.

In another two cards for Costa Foundation I used a big flower cut with X-cut using a Sizzix Bigz die called Flower, Petal Power. I cut the petals and after joining them together get a really big flower. That's why I decided to make two different cards.
The main element of them is half a flower. One of the cards I embellished with shiny crystals and stars. The edges of the petals are painted with Distress Stickles to make it look modern and shiny.
The second one is much more elegant. I used a lot of pearls and some Liquid Pearls from Ranger (White Opal) for petals.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz