niedziela, 26 czerwca 2016

Paski / Stripes

   Przy tej kartce spróbowałam znów nowej techniki. Na początku przygotowałam papier na tło kartki, przyklejając do niego taśmę w równych odstępach. Następnie przygotowałam duży stempel z kwiatowym wzorem, tuszując go kilkoma odcieniami Distress Inks (Tattered Rose, Picked Raspberry, Shaded Lilac), upewniając się, że kolory zachodzą na siebie. Stempel z tuszem spryskałam lekko wodą i odcisnęłam wzór na przygotowanym wcześniej papierze. Efekt widać na załączonych zdjęciach.
   Następnie odbiłam wielokrotnie mały stempel z motylem używając tych samych Distress Inks. Całość postanowiłam ozdobić wstążkami, koronką, kwiatami, dwoma motylami i dużą ilością kryształków.

   While making this card, I tried a new technique again. At the beginning I prepared my background by gluing some washi tape in even stripes. Next, I prepared a big background stamp with floral image by inking it with Distress Inks ( Tattered Rose, Picked Raspberry, Shaded Lilac), making sure that the colours overlap. I sprayed the stamp with water and stamped the image into the prepared paper. You can see the gorgeous effect on the pictures.
   Later on I stamped the small butterfly image with Distress Inks. I decorated the card with ribbon, lace, flowers, two butterflies and a lot of crystals.






Kartkę zgłaszam do wyzwania:

4 komentarze:

  1. Niebanalna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Motyli Raj na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, cudowne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest przeurocza:) I bardzo pomysłowo wykorzystany stempel z kolorowymi tuszami:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń